bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Vinduer og rammer blev vasket.
Jeg fik besked i god tid hvornår og ved allerede nu, hvilken uge han vil komme næste gang.
Vinduer og rammer blev vasket.
Jeg fik besked i god tid hvornår og ved allerede nu, hvilken uge han vil komme næste gang.
Orienterer om at mine vinduer denne gang er mere beskidte og nok skal have en ekstra omgang hvilket jeg nok skal betale for
Efter Vinduespuds er de stadig beskidte, kommer igen som jeg betaler ekstra for, dog er de stadig ikke renedet
Går meget hurtig, måske lidt for hurtig nogen gange.
Orienterer om at mine vinduer denne gang er mere beskidte og nok skal have en ekstra omgang hvilket jeg nok skal betale for
Efter Vinduespuds er de stadig beskidte, kommer igen som jeg betaler ekstra for, dog er de stadig ikke renedet
Går meget hurtig, måske lidt for hurtig nogen gange.
Kasper vendte hurtigt tilbage da vi skulle lave en aftale om arbejdet, men da jeg blev faktureret for en forkert pris, og man efter flere henvendelser over 3 dage intet svar får, så bliver anmeldelsen derefter! Jeg står nu med en faktura med en højere pris end aftalt, og vinduer med “ indtørret plamager af beskidte vanddråber “ som jeg ligeledes har henvendt mig omkring.
Synes det er en utrolig træls oplevelse; og tænker de som håndværker har 2 valg.
1/ gøre det om til den aftalte pris/ og slette den faktura de har sendt på forkerte beløb
2/ slette fakturaen op det forkerte beløb og blive væk.
Er utrolig ærgerlig over den manglende tilbagemelding,
Kasper vendte hurtigt tilbage da vi skulle lave en aftale om arbejdet, men da jeg blev faktureret for en forkert pris, og man efter flere henvendelser over 3 dage intet svar får, så bliver anmeldelsen derefter! Jeg står nu med en faktura med en højere pris end aftalt, og vinduer med “ indtørret plamager af beskidte vanddråber “ som jeg ligeledes har henvendt mig omkring.
Synes det er en utrolig træls oplevelse; og tænker de som håndværker har 2 valg.
1/ gøre det om til den aftalte pris/ og slette den faktura de har sendt på forkerte beløb
2/ slette fakturaen op det forkerte beløb og blive væk.
Er utrolig ærgerlig over den manglende tilbagemelding,
Udover at vinduespudseren var en halv time forsinket, så efterlod han flere vinduer i underetagen våde med vandpletter på, som kom fra vask af vinduerne på 1. salen.
Måske skulle han ha startet deroppe først?
Men ellers ganske tilfreds med arbejdet.. Dog undrer det mig meget at man kan bruge den samme mængde vand (eller det væske som er i den beholder der bæres i bæltet) .. det kan da ikke være rent efter vask af så mange snavsede vinduer?
Udover at vinduespudseren var en halv time forsinket, så efterlod han flere vinduer i underetagen våde med vandpletter på, som kom fra vask af vinduerne på 1. salen.
Måske skulle han ha startet deroppe først?
Men ellers ganske tilfreds med arbejdet.. Dog undrer det mig meget at man kan bruge den samme mængde vand (eller det væske som er i den beholder der bæres i bæltet) .. det kan da ikke være rent efter vask af så mange snavsede vinduer?
Han skulle havde været der igår mandag så jeg ringer til ham så siger han om jeg ikke har fået en besked om af en af hans folk var syg 1 minut senere siger han så af jeg skulle havde pusset mine vinduer men problemet er af jeg har været hjemme hele dagen og jeg har kigget efter hanøm fra kl 13.15 til 16.30 og han kome ikke så siger han så af ham vil komme onsdag og der er så imorgen så må vi se om jeg skal ligger alt op på dvs medier
Han skulle havde været der igår mandag så jeg ringer til ham så siger han om jeg ikke har fået en besked om af en af hans folk var syg 1 minut senere siger han så af jeg skulle havde pusset mine vinduer men problemet er af jeg har været hjemme hele dagen og jeg har kigget efter hanøm fra kl 13.15 til 16.30 og han kome ikke så siger han så af ham vil komme onsdag og der er så imorgen så må vi se om jeg skal ligger alt op på dvs medier
Der er stadig spindelvæv, edderkopper og generelt skidt på vinduerne, efter besøg.
Jeg var ikke hjemme så kan ikke bekræfte de har været her.
Jeg ringer til Kasper West, han beder mig sende en mail, det har jeg gjort, men intet hørt.
De har selvfølgelig allerede faktureret og nu får jeg så en mail, om jeg vil anmelde. Det gør jeg gerne :-)
Jeg kommer ikke til at benytte eller anbefale Kasper West til nogen.
Der er stadig spindelvæv, edderkopper og generelt skidt på vinduerne, efter besøg.
Jeg var ikke hjemme så kan ikke bekræfte de har været her.
Jeg ringer til Kasper West, han beder mig sende en mail, det har jeg gjort, men intet hørt.
De har selvfølgelig allerede faktureret og nu får jeg så en mail, om jeg vil anmelde. Det gør jeg gerne :-)
Jeg kommer ikke til at benytte eller anbefale Kasper West til nogen.
Hej Sebastian,
Du ringer til mig og udtrykker at du ikke kan se at vi har været der, det svarer jeg at jeg er mega ked af og siger at vi jo må komme forbi igen fejl kan jo ske specielt første besøg ved lejligheder!
Jeg kunne ikke skrive noget ned der hvor jeg var så spørger dig om du ikke vil sende en email det ville du gerne.
Du sender så email'en forkert det opdager du EFTER du har lavet denne anmeldelse og sender mig først mailen der. Der får du desuden svar indenfor 1 time - så det med at du intet har hørt passer simpelthen ikke.
Jeg tilbyder dig at vi selvfølgelig kan komme forbi igen, i samme omgang spørger jeg dig om alle vinduer var til at komme til da jeg kunne se at nogle af dine vinduer var ud mod et tag hvilket ikke er en del af tilbuddet - og dette står også klart og tydeligt.
Pludselig ændrer du totalt holdning og ønsker ikke at vi kommer igen og vil bare se gps på at vi har været der og så skal du nok betale - det fik du selvfølgelig.
Vi er ikke fejlfrie overhovedet selvom vi gør vores bedste for at undgå dem, og når vi laver fejl gør vi altid vores absolut bedste for at rette op på dem. Det ændrer dog ikke på at det er mit klare indtryk at der blevet misforstået et tilbud i dette tilfælde, derfor gør det også ondt i mit hjerte når vi skal have en dårlig anmeldelse når vi intet har gjort forkert.
Bedste hilsner
Kasper West
Indehaver
Virkelig et lækkert resultat hver gang. Der udføres et grundigt arbejde, som efterlader vinduerne som nye.
Venlig i kommunikationen og overholder aftalerne, samt er godt til at meddele i god tid hvornår han kommer og hvornår næste gang er estimeret imellem!
Smilende når han kommer ud.
Virkelig et lækkert resultat hver gang. Der udføres et grundigt arbejde, som efterlader vinduerne som nye.
Venlig i kommunikationen og overholder aftalerne, samt er godt til at meddele i god tid hvornår han kommer og hvornår næste gang er estimeret imellem!
Smilende når han kommer ud.
Super god kommunikation, lige fra starten.
Svare hurtigt på mail. Høflig, præcis og men et godt tilbud. Selve vinduespudsningen var rigtig fin.
Kan kun anbefale Kasper West ApS.
Super god kommunikation, lige fra starten.
Svare hurtigt på mail. Høflig, præcis og men et godt tilbud. Selve vinduespudsningen var rigtig fin.
Kan kun anbefale Kasper West ApS.
Hej Sebastian,
Du ringer til mig og udtrykker at du ikke kan se at vi har været der, det svarer jeg at jeg er mega ked af og siger at vi jo må komme forbi igen fejl kan jo ske specielt første besøg ved lejligheder!
Jeg kunne ikke skrive noget ned der hvor jeg var så spørger dig om du ikke vil sende en email det ville du gerne.
Du sender så email'en forkert det opdager du EFTER du har lavet denne anmeldelse og sender mig først mailen der. Der får du desuden svar indenfor 1 time - så det med at du intet har hørt passer simpelthen ikke.
Jeg tilbyder dig at vi selvfølgelig kan komme forbi igen, i samme omgang spørger jeg dig om alle vinduer var til at komme til da jeg kunne se at nogle af dine vinduer var ud mod et tag hvilket ikke er en del af tilbuddet - og dette står også klart og tydeligt.
Pludselig ændrer du totalt holdning og ønsker ikke at vi kommer igen og vil bare se gps på at vi har været der og så skal du nok betale - det fik du selvfølgelig.
Vi er ikke fejlfrie overhovedet selvom vi gør vores bedste for at undgå dem, og når vi laver fejl gør vi altid vores absolut bedste for at rette op på dem. Det ændrer dog ikke på at det er mit klare indtryk at der blevet misforstået et tilbud i dette tilfælde, derfor gør det også ondt i mit hjerte når vi skal have en dårlig anmeldelse når vi intet har gjort forkert.
Bedste hilsner
Kasper West
Indehaver